اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش برنامه نویسی php و MySQL - پروژه طراحی فروشگاه اینترنتی
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی php و MySQL - پروژه طراحی فروشگاه اینترنتی

31,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 31,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی پروژه محور با استفاده از Html -Css - Javascript - Bootstrap - PHP - MySQL یک فروشگاه اینترنتی به همراه قالب اختصاصی برنامه نویسی می شود درباره این دوره آموزشی پروژه محور بیشتر بدانید : این دوره آموزشی در قالب چهار فصل بصورت کامل آموزش داده شده است که شما پس از گذراندن این دوره آموزشی قادر خواهید بود که فروشگاه های اینترنتی بسیار جذابی همراه با امکانات عالی طراحی کنید و با زبان php و دیتابیس mysql پروژه را برنامه نویسی کنید.
دوره آموزش برنامه نویسی php و MySQL - پروژه طراحی فروشگاه اینترنتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط دپارتمان آموزشی چیکو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 31,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی php و MySQL - پروژه طراحی فروشگاه اینترنتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایگاه داده سراسر اینترنت را در صفحه پایگاه داده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

علیرضا ایلانلو

استاد عالی ممنونم استاد فقط فونت ریزبود و کاشکی با مودال ها هم کار می کردید ممنونم

j r

محتوای عالی داره

سینا بش

خوب بود به نظرم. ممنون

مریم مختاری

محتوا خیلی عالی و مناسب بود.و من برای پروژه دانشگاهی از این آموزش استفاده کردم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی