اطلاعات دوره
آموزش ساخت بازی Snake در اندروید - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش ساخت بازی Snake در اندروید - پیشرفته

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره رایگان آموزش ساخت بازی اندروید قصد داریم در 4 ساعت به آموزش ساخت بازی Snake (مار ساده) با زبان کاتلین بپردازیم. با یکی دیگر از آموزش های علیرضا شجاعی در خدمت شما هستیم. در دوره آموزش ساخت بازی اندروید نحوه ساخت بازی Snake در اندروید را با کاتلین خواهید آموخت. حتما تا به حالا بازی نوستالژیک Snake که حتی در گوشی های قدیمی هم وجود داشت را دیده اید. همانطور که گفتیم ما قصد داریم در چند جلسه به شما آموزش دهیم که چطور می توانید این بازی را با برنامه نویسی اندروید پیاده سازی کنید. هدف ما در این دوره آشنایی شما با برخی از مفاهیم است. قطعا برای ساخت این بازی خیلی بیشتر می شود وقت گذاشت و حرفه ای تر عمل کرد. ما تلاش کرده ایم به ساده ترین روش بازی را طراحی کنیم. آنچه در دوره رایگان آموزش ساخت بازی Snake در اندروید بیان می شود:
دوره آموزش ساخت بازی Snake در اندروید - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 11 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط علیرضا شجاعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت بازی Snake در اندروید - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازی سازی سراسر اینترنت را در صفحه بازی سازی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

me بی نام

مبخث ساخت بازی اسنک یا همون مار خیل عالی بود ممنون از شما استاد خوب و عالی ممنون از لیموناد که شما رو به من معرفی کرد

کاربر سایت

بسیار جالب و خلاق عالییی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی