اطلاعات دوره
فیلم آموزش جاوا اسکریپت (JavaScript) برای طراحی سایت - متوسط
مسیر آموزشی

فیلم آموزش جاوا اسکریپت (JavaScript) برای طراحی سایت - متوسط

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی از پایه به برسی توابع، قابلیت ها، آشنایی با متغیرها و ... را در جاوا اسکیرپت JavaScript بررسی می کنیم.-با دانلود رایگانبه زبان فارسی جاوا اسکريپت يک زبان اسکريپتي است که اکثرا براي نوشتن کدهایی که قرار است روي مرورگرها و بخصوص در سمت کلاينت اجرا شود مورد استفاده قرار ميگيرد. بسياري از طراحان وب ، براي روح بخشيدن به صفحات استاتيک HTML از پلاگین های جاوااسکريپت بهره ميگيرند (مانند اسلایدرها) . پلاگین های جاوا اسکريپت باعث ميشوند تا مرورگر بتواند بدون رفرش شدن صفحات وب، تغييراتي را در صفحه بصورت Client-side ايجاد کند. به دلیل قدرتمند بودن این زبان برنامه نویسی و کاربرد گسترده آن فریم ورک های بسیار زیادی همچون جی کوئری ، nodejs ، angular js و … عرضه شده است که استفاده از امکانات این زبان را آسان و گسترده تر میکند.
دوره فیلم آموزش جاوا اسکریپت (JavaScript) برای طراحی سایت - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط علی صیفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش جاوا اسکریپت (JavaScript) برای طراحی سایت - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر سایت

عالی بود

حامد خیرآبادی

عالی

علی موسوی

آموزش کاربردی و با پروژه محور و نکات گفته شده جالب و کاملا عملی بود نمره تدریسشون 4 از 5 بازم ممنونم

Bahar

عالی

samane surgi

سلام .. وقت بخیر ... تدریستون واقعا جامع و کامل است در مقایسه به سایت های دیگه . با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی