اطلاعات دوره
فیلم آموزش استفاده از کلیدواژه ها برای بهبود سئو سایت زیرنویس از لیندا
مسیر آموزشی

فیلم آموزش استفاده از کلیدواژه ها برای بهبود سئو سایت زیرنویس از لیندا

14,400 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 14,400 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یکی از اصول بهبود رنک و سئو سایت استفاده از کلیدواژه ها است در این آموزش ویدیویی شما بهترین روش بهینه سازی SEO و تبلیغات را یاد می گیرید. اصول سئو (SEO) نقش مهمی در رتبه های موتورهای جستجو دارد. استفاده از کلیدواژه ها (Keywords) یکی از مهم ترین پایه های بازاریابی آنلاین می باشد. به همین دلیل دانستن آنها برای هر مدیر سایتی از ضروریات حضور در وب بشمار می رود. همان طور میدانید SEO به معنای بهینه سازی موتور جستجو می باشد. موتورهای جستجو از الگوریتم های خاصی برای تشخیص سایت های برتر استفاده می کنند که اگر از آنها اطلاع پیدا کرده و استفاده کنید می توانید مخاطبین بیشتری برای سایت خود جذب کنید. یکی از مهمترین مباحث در بحث سئو کلمات کلیدی است که نقش زیادی در هدایت موتورهای جستجو به سمت سایت ها دارند. انتخاب کلمات کلیدی دقیق و مناسب باعث افزایش بازدید و انتخاب نادرست آن موجب کاهش رتبه سایت شما می شود بنابراین اگر می خواهید تکنیک ها و روش های اصولی مربوط به کلیدواژه‌ها را جهت بهینه‌سازی نمایش آنها در موتور جستجو بدانید این دوره آموزشی برای شما طراحی شده است. کلیدواژه‌ها بنیاد اقدمات بازاریابی آنلاین می‌باشند و در این دوره مت بیلی (Matt Bailey) بهترین ساختارهای بهینه سازی موتور جستجو و برنامه ریزی‌های تبلیغاتی-کلیکی را به شما نشان می‌دهد. با کمک او می‌توانید منابع مختلف کلیدواژه‌ها را پیدا کرده و با تحقیق و ابزارهایی همچون Raven، Moz، SEMrush و Wordtracker لیست کلیدواژه‌ای خودتان را بسازید. او چگونگی فیلتر و تفسیر کردن داده‌های کلیدواژه‌ای، ملاحظه‌ی ارقام، درک بهتر اهداف جستجوگران، چگونگی توسعه استراتژی آگاهانه و پیاده سازی کلیدواژه‌ها در سایت برای رسیدن به حداکثر جستجوپذیری را نشانتان می‌دهد. مت همچنین در این دوره به بررسی مفاهیم کلیدواژه‌ا‌ی کمپین‌های Google AdWords، ارزیابی نتایج سئو شما و اقدامات AdWords می‌پردازد.
دوره فیلم آموزش استفاده از کلیدواژه ها برای بهبود سئو سایت زیرنویس از لیندا دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 17 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مرتضی جعفری خباز مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 14,400 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش استفاده از کلیدواژه ها برای بهبود سئو سایت زیرنویس از لیندا را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سئو سراسر اینترنت را در صفحه سئو در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

محمود شم آبادی

خیلی پرمحتوا و جامع و کاربردی هست. فقط زیر بودنش خوب نیست و با این زمان طولانی، خسته کننده هست. ولی نسبت به محتواش، ارزش داره.

zahra ahmadi

عالی

سینا بش

دوره خوبی بود و استاندارد البته

امیر ولی پور

مدتی بود که به دنبال یک منبع درباره keyword ها بودم که این دوره را پیدا کردم. دوره خیلی خوبیه.

فرناز کرمی

هنوز ندیدمشون...

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی