اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
فیلم آموزش entity framework code first
مسیر آموزشی

فیلم آموزش entity framework code first

63,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 63,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره، به آموزش entity framework به روش code first می پردازیم و تمام اصول اتصال به دیتابیس به روش کد فرست را می آموزیم. در این دوره آموزش asp.net mvc  یاد می گیریم به چه صورت می توانیم از روش کد فرست ( code first )  با Entity Framework کار کنیم و دیتابیسی در SQL Server ایجاد، تجهیز و به داده آن دسترسی پیدا کنیم. تمامی موارد این آموزش در اپلیکیشن تحت وب با استفاده از asp.net mvc انجام می گیرد. در چند سال اخیر تمام .net کار ها از asp.net به asp.net mvc مهاجرت کرده اند و mvc را آموزش دیده اند اگر شما هنوز به آن روی نیاورده اید در این مقاله ببینیدmvc چیست و با مزیت استفاده از آن آشنا شوید، حال آن که روش کد فرست هم جذابیت های خاص خودش را دارد.در این دوره asp.net mvc فصل های زیر آموزش داده می شود:فصل اول آموزش: مقدمه و شروع کار با EF Code Firstفصل دوم آموزش: Migrations و Seed در asp.net mvcفصل سوم آموزش: صفت ها و نحوه استفاده از آن هافصل چهارم آموزش:ارتباطات در Code First (اعم از ارتباط یک به یک، یک به چند و چند به چند)فصل پنجم آموزش: عملیات اصلی در Code First (چهار عمل اصلی : درج، ویرایش، حذف و خواندن)فصل ششم آموزش: نحوه کوئری گرفتن در Code First (کوئری های مهم LINQ)
دوره فیلم آموزش entity framework code first دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 3 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط پامکین مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 63,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش entity framework code first را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایگاه داده سراسر اینترنت را در صفحه پایگاه داده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

حامد شیروانی

با تشکر از شما استاد گرامی واقعا آموزش خوبی بود

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی