اطلاعات دوره
ساخت کامل برنامه اندروید با joapp
مسیر آموزشی

ساخت کامل برنامه اندروید با joapp

23,400 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 23,400 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش کامل ساخت برنامه اندروید با joapp از مقدماتی تا پشرفته-با دانلود رایگانبه زبان فارسی سلام  دوستان در این دوره ما به ساخت کامل یک نرم افزار اندروید با استفاده از برنامه قدرتمند joapp میپردازیم. شما بعد از این دوره بدون داشتن دانش برنامه نویسی و همچنین کدنویسی میتوانید یک برنامه اندروید بسازید. موفق باشید!
دوره ساخت کامل برنامه اندروید با joapp دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 21 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مهیار قدیانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 23,400 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره ساخت کامل برنامه اندروید با joapp را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

اسماعیل نصرتی

کیفیت عالی بود ممنون

مهدی امیری

خوب

طاها طالعی

ممنون از شما

علی انیسی

خیلی هم عالی

مهتاب ....

همه چیز رو توضیح ندادند

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی