اطلاعات دوره
آموزش برنامه نویسی گرافیکی در پایتون (مناسب برنامه نویسان نوجوان) - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی گرافیکی در پایتون (مناسب برنامه نویسان نوجوان) - مقدماتی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش برنامه نویسی گرافیکی با زبان قدرتمند پایتون برای ساخت برنامه های زیبا با زبان برنامه نویسی پایتون و مناسب تاره وارده ها و نوجوان است. دوره آموزش مقدماتی برنامه نویسی گرافیکی پایتون برای ساخت برنامه های کاربردی و زیبا
دوره آموزش برنامه نویسی گرافیکی در پایتون (مناسب برنامه نویسان نوجوان) - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 44 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رضا مرادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی گرافیکی در پایتون (مناسب برنامه نویسان نوجوان) - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Arash Asadi

کدنویسی بکار رفته در دوره قدیمی بوده و بهتره بروزرسانی شود.

امیرحسین کریمی راد

ممنون دوست خوبم از اموزشات

محمد قاسمپور شیرازی

عالی

حبیب شمس

صدا یکم نویز داشت

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی