اطلاعات دوره
آموزش ساخت پست و استوری حرفه ای اینستاگرام با پاورپوینت
مسیر آموزشی

آموزش ساخت پست و استوری حرفه ای اینستاگرام با پاورپوینت

28,800 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: 28,800 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش ساخت پست و استوری حرفه ای اینستاگرام با پاورپوینت قصد داریم بصورت کاربردی نحوه ساخت، متحرک سازی پست و استوری با استاده از پاورپوینت را آموزش دهیم. با توجه به فراگیر شدن اینستاگرام در سطح جهان و بخصوص در ایران موجب شده است که بیشتر کسب و کارها برای افزایش فروش خود به سمت این پلتفرم بروند به طوری که جزئی از فعالیت های روزمره آن ها قرار گرفته است. خوب قطعا دلیل استفاده از اینستاگرام هم تا حدودی مشخص است خیلی ها جهت استفاده و ثبت لحظاتی از زندگی روزمره خود و یا حتی کسب و کار خود وارد این شبکه اجتماعی پر قدرت شدن و از مزیت این برنامه استفاده می کنند. پس بهترین فرصت است تا بتوانیم در این بازار رقابتی دستی به سر و گوش صفحه اینستاگرام خود بکشیم و به صورت حرفه ای کارمان را راه اندازی کنیم. آنچه در دوره آموزش ساخت پست و استوری حرفه ای اینستاگرام با پاورپوینت بیان می شود:
دوره آموزش ساخت پست و استوری حرفه ای اینستاگرام با پاورپوینت دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 29 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط جعفر سلیمانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 28,800 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت پست و استوری حرفه ای اینستاگرام با پاورپوینت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

آرزو داراب پور

با سلام و تشکر برای آموزش عالی شما استاد عزیز

خلیل پاکدامن

با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی