اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
سمینار آموزش موفقیت در کسب و کار اثر رابرت کیوساکی
مسیر آموزشی

سمینار آموزش موفقیت در کسب و کار اثر رابرت کیوساکی

49,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 49,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

رابرت کیوساکی نویسنده کتاب پدر پولدار و پدر فقیر در این سمینار آموزشی با دوبله فارسی به شما تکنیک هایی آموزش می دهد که بتوانید کسب و کار خود را موفق کنید. در سمینار آموزش موفقیت در کسب و کار، رابرت کیوساکی شما را با مدل های کسب درآمد و نحوه درآمد زایی آشنا می کند.  در دنیای کسب و کار، چهار مدل درآمدی وجود دارد.
دوره سمینار آموزش موفقیت در کسب و کار اثر رابرت کیوساکی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 50 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط گروه آموزشی عرفان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 49,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره سمینار آموزش موفقیت در کسب و کار اثر رابرت کیوساکی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

MEHDI

حرف هاشو قبول دارم درسته

عاطفه

دوبله عالی و خوب بود ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی