اطلاعات دوره
آموزش فیلتر نویسی در بورس با روش تکنیکال در AmiBroker
مسیر آموزشی

آموزش فیلتر نویسی در بورس با روش تکنیکال در AmiBroker

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این ویدیو آقای کریمیان به صورت کاربردی به آموزش فیلتر نویسی با روش تکنیکال در AmiBroker می پردازد. این روش بسیار کاربردی می باشد. در این ویدیو علیرضا کریمیان به شما آموزش خواهد داد که چطور از روش تکنیکال سهم های موجود را فیلتر کنید و یکسری سهم خاص را پیدا کنید و روی آن ها وقت بگذارید. فیلتر نویسی کمک می کند که تا بتوانید سریع تر سهم مناسب خود را پیدا کنید.نکته اصلی در روش تکنیکال این است که با توجه به بازار بورس و بر اساس وضعیت آن، باید سهمی را پیدا کنید که از کلیت بازار جامانده باشد. در این آموزش از نرم افزار AmiBroker استفاده می شود که می توانید به راحتی از گوگل دانلود کنید.
دوره آموزش فیلتر نویسی در بورس با روش تکنیکال در AmiBroker دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط علیرضا کریمیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فیلتر نویسی در بورس با روش تکنیکال در AmiBroker را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بورس سراسر اینترنت را در صفحه بورس در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی