اطلاعات دوره
آموزش ساخت کلیپ با اینشات (Inshot) در گوشی موبایل - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش ساخت کلیپ با اینشات (Inshot) در گوشی موبایل - متوسط

36,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 36,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش ساخت کلیپ با اینشات در گوشی موبایل قصد داریم شما را با محیط برنامه اینشات آشنا سازیم و سپس به ساخت کلیپ و کار با ویدیو در Inshot بپردازیم. اینشات برنامه محبوب و کاربردی اندروید جهت ساخت و ویرایش ویدیو (برش، افزودن افکت و ...) و عکس (اصلاح عکس، ویرایش) می باشد. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید به ویرایش و ساخت ویدیوهای خود با هر ابعادی برای انتشار در شبکه های اجتماعی بپردازید با Inshot می توانید با تولید محتوا در فضای مجازی برای خود درآمدزایی کنید.  در ابتدای این دوره بصورت کلی با اینشات آشنا می شویم و سپس به ابزارها و آیکن های اضافه شده به نسخه جدید اینشات و به بررسی کامل افکت ها و آیکن ها می پردازیم و نحوه کار با آن ها را کامل توضیح خواهیم داد. در این دوره روش ساخت محتوای برای اهداف مختلف بخصوص فروش (محصول) در فضای مجازی کامل آموزش داده می شود. در ابتدا چگونگی تولید محتوا با نرم افزار اینشات را بیان می کنیم و در ادامه که هدف اصلی این آموزش به شمار می رود بصورت پروژه محور به ویرایش یک ویدیو و ساخت کلیپ معرفی محصول برای فروش می پردازیم.
دوره آموزش ساخت کلیپ با اینشات (Inshot) در گوشی موبایل - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 35 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط Avangard مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 36,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت کلیپ با اینشات (Inshot) در گوشی موبایل - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امین حسین زاده

با تشکر

Pooneh

خیلی خوب بود ممنون امکانش هست با این نرم افزارآموزش ساخت یک پست برای فروش محصولات رو اضافه کنید؟

Marjan Hassani Marjan

ممنون,اموزش بسیار کامل و جامع ای بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی