اطلاعات دوره
آموزش تعریف scope در ویندوز سرور
مسیر آموزشی

آموزش تعریف scope در ویندوز سرور

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش ویدیویی کوتاه نحوه تعریف scope در ویندوز سرور برای مدیریت اختصاص دادن IP و دیگر تنظیمات به کلاینت ها آموزش داده می شود. در این آموزش تک قسمتی در مورد تعریف محدوده ip در ویندوز سرور به صورت کاملا عملی توضیح داده شده است. هدف از ایجاد آی پی برای این است که یک دستگاه کامپیوتر (یا دستگاه های دیجیتال دیگر) بتواند از طریق اینترنت به دستگاه دیگری متصل شود. آدرس های آی پی موقعیت میلیاردها دستگاه دیجیتال که به اینترنت متصل هستند را از دستگاه های دیگر مشخص و متمایز می کند. به همان حالتی که یک نفر وقتی می خواهد برای شما نامه بفرستد آدرس شما را نیاز دارد، یک کامپیوتر که می خواهد با شما ارتباط برقرار کند هم به آدرس آی پی برای ایجاد این ارتباط نیاز دارد.
دوره آموزش تعریف scope در ویندوز سرور دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط حبیب شمس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تعریف scope در ویندوز سرور را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی