اطلاعات دوره
آموزش نصب کالی لینوکس روی VMWARE
مسیر آموزشی

آموزش نصب کالی لینوکس روی VMWARE

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این ویدیو به شما نصب کالی لینوکس روی ماشین مجازی ساز VMWARE را آموزش می دهیم. تا در ویندوز کالی داشته باشید.-با دانلود رایگان آموزش تو این آموزش به شما دوستان نصب سیستم عامل کالی لینوکس روی ماشین مجازی ساز VMWARE رو یاد میدم که میتونیم در کنار سیستم عامل اصلیمون (اکثرا ویندوز ) سیستم عامل لینوکس رو بصورت مجازی داشته باشیم و هیچ ضرری به سیستم اصلیمون (اکثرا ویندوز ) نرسونه :)  با این کار میتونیم یه آزمایشگاه واسه کارایی مثله تست نفوذ و غیره .... داخل سیستم اصلیمون  داشته باشیم.
دوره آموزش نصب کالی لینوکس روی VMWARE دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط ابوالفضل سعیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نصب کالی لینوکس روی VMWARE را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی