اطلاعات دوره
آموزش ریگ و انیمیت کاراکتر با پلاگین Duik v.16 در افتر افکت - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش ریگ و انیمیت کاراکتر با پلاگین Duik v.16 در افتر افکت - پیشرفته

66,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 66,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با یادگیری این آموزش نحوه ریگ و انیمت کاراکتر را به ساده‌ترین روش با اسکرپت دوییک، در نرم افزار افترافکت بیاموزید و مهارتهای خود را در موشن گرافیک ارتقا ببخشید. سلام در خدمت شما هستیم با یک آموزش دیگر از تیم موشن گورو، در این دوره آخرین ورژن از پلاگین Duik که ورژن 16 است به صورت کامل به همراه  بررسی همه گزینه ها و با مثال های کاربردی آموزش داده خواهد شد. شما در این دوره آموزشی با نحوه ایجاد اسکلت بندی مناسب و هماهنگ کردن آن با کارکترهایتان و نحوه استخوان بندی یا همان ریگ بندی اتوماتیک برای اسکلت بندی فقط با یک کلیک و در نهایت طریقه ایجاد انیمیت راه رفتن بصورت اتوماتیک برای کارکترهایتان که این قابلیت را میتوان معجزه این ورژن دانست و در ادامه به ایجاد انیمیت راه رفتن، دویدن و دوچرخه سواری کارکتر به صورت دستی و پوز به پوز می پردازیم.
دوره آموزش ریگ و انیمیت کاراکتر با پلاگین Duik v.16 در افتر افکت - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 41 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط موشن گورو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 66,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ریگ و انیمیت کاراکتر با پلاگین Duik v.16 در افتر افکت - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد مهدی درزی

جالب بود

علی راد

آموزش جامع و کامل در مورد پلاگین ، دقیق و بسیار کامل فقط کمی شلوغ پلوغه حوصله نداشته باشی کلافه میشی خخخ

علی حسینی

انتظار بیشتری از آموزش میرفت، ولی در مجموع خوب بود

کاربر سایت

فوق العادس

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی