اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نرم افزار کورل دراو از مقدماتی تا پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش نرم افزار کورل دراو از مقدماتی تا پیشرفته

412,160 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 412,160 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش نرم افزار کورل دراو (corel draw) قصد داریم به آموزش ابزارها، تکنیک ها و محیط نرم افزار کورل از مقدماتی تا پیشرفته در حدود 7 ساعت ویدیو آموزشی بپردازیم.  Corel Draw یک نرم افزار گرافیکی برداری می باشد که دارای رابط کاربری ساده است. از این نرم افزار بیشتر برای طراحی و کمتر برای ویرایش تصاویر مورد استفاده قرار می گیرد. بیشترین کاربرد کورل در زمینه طراحی لوگو، صنعت چاپ و تبلیغات، صنعت برش بوده با توجه به کاربرد فراوان آن، یادگیری این نرم افزار می تواند بسیار کارآمد باشد. در آموزش نرم افزار کورل دراو سعی کرده ایم در قالب پروژه های واقعی تمام ابزارها، تکنیک ها و محیط نرم افزار کورل را آموزش دهیم. پس از مشاهده این دوره به شرط تمرین و تکرار می توانید به طراحی بپردازید. مباحث این دوره تمام چیزهایی که یک طراح نیاز دارد و یا موارد که طراح در نرم افزار کورل به آن نیاز پیدا خواهد کرد را پوشش داده است.
دوره آموزش نرم افزار کورل دراو از مقدماتی تا پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رسانه ی آموزشی مکتب تی وی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 412,160 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم افزار کورل دراو از مقدماتی تا پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

anahita

عاشقتونم عالیه عالییییییییی ارتکمو کورل رو گرفتم معرکه بود

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی