اطلاعات دوره
آموزش جامع نرم افزار موهو - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش جامع نرم افزار موهو - متوسط

264,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 264,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش جامع نرم افزار موهو قصد داریم در بیش از 7 ساعت از سطح مقدماتی تا پیشرفته به آموزش ابزارها و طراحی در نرم افزار موهو بپردازیم. حتما شما هم این روزه ها اسم انیمیشن را زیاده شنیده و به آن علاقه مند شده اید یا حتی ممکن است دوست داشته باشید که بتوانید یک انیمیشن بسازید. پس با ما در دوره آموزش جامع نرم افزار موهو همراه باشید. موهو (انیمه استودیو) یک نرم افزار قدرتمند تخصصی برای ساخت انیمیشن دو بعدی با کیفیت است که بر اساس وکتور کار می کند. با نرم افزار موهو بدون نیاز به هرگونه نرم افزار و پلاگین دیگری می توانید صفر تا صد پروژه های خود را در انیمیشن دو بعدی به انجام برسانید. هر چیزی که برای ساخت انیمیشنی حرفه ای به آن احتیاج داشته باشید موهو فراهم می کند. آنچه در دوره آموزش جامع نرم افزار موهو بیان می شود:
دوره آموزش جامع نرم افزار موهو - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 47 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رسانه ی آموزشی مکتب تی وی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 264,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع نرم افزار موهو - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی