اطلاعات دوره
آموزش نرم افزار سیتی انجین CityEngine - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش نرم افزار سیتی انجین CityEngine - متوسط

148,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.9/5
وضعیت قیمت: 148,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش نرم افزار سیتی انجین قصد داریم در بیش از 2 ساعت به آموزش تکنیک های ساخت شهر سه بعدی و ساخت مپ در نرم افزار فتوشاپ و آموزش cityengine بپردازیم. کمپانی Esri در سال ۱۹۶۹تاسیس شد. این شرکت کمک های شایانی به سیستم جی آی اس GIS یا همان Geographic Information System کرده است. سیستم اطلاعات جغرافیایی (سامانهٔ اطلاعات مکانی)، یا جی‌ آی‌ اس GIS سیستم اطلاعاتی است که به تولید، پردازش، تحلیل و مدیریت اطلاعات جغرافیایی (اطلاعات مکانی) می پردازد. به عبارت دیگر GIS یک سیستم کامپیوتری برای مدیریت و تجزیه و تحلیل اطلاعات مکانی بوده که قابلیت جمع آوری، ذخیره، تجزیه و تحلیل و نمایش اطلاعات جغرافیایی (مکانی) را دارد. هدف نهایی یک سیستم اطلاعات جغرافیایی، پشتیبانی جهت تصمیم‌ گیری های پایه‌ گذاری‌ شده بر اساس داده‌ های مکانی می باشد و عملکرد اساسی آن بدست آوردن اطلاعاتی است که از ترکیب لایه‌ های متفاوت داده‌ ها با روش های مختلف و با دیدگاه های گوناگون بدست می‌ آیند. کاربرد این نرم افزار، تبدیل این داده ها به مدل سه بعدی است. نرم افزار سیتی انجین یک نرم افزار تخصصی در زمینه شهر سازی است، با استفاده از سیتی انجین می توانید برای پروژه های انیمیشن، بازی سازی، عمران، معماری، جلوه های ویژه و … شهرهای با جزئیات دقیق و کیفیت بسیار بالا بسازید و مدل های سه بعدی را به نرم افزارهای تریدی اس مکس، مایا، سینما فوردی، بلندر، راینو، هودینی، یونیتی، آنریل انجین، نیوک استودیو، اسکچاپ و … انتقال دهید.
دوره آموزش نرم افزار سیتی انجین CityEngine - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 13 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محسن امیدوار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 148,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم افزار سیتی انجین CityEngine - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امید افصحی

با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی