اطلاعات دوره
دانلود آموزش رایگان فتوشاپ
مسیر آموزشی

دانلود آموزش رایگان فتوشاپ

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره به صورت کامل و جامع، تکنیک های فتوشاپ توسط استاد سعید طوفانی آموزش داده می شود. برای دانلود آموزش فتوشاپ ۳۷ درس در قالب۲ فصل برای شما تنظیم شده است. دوره آموزش فتوشاپ پیش روی شما، بسیار کامل و پروژه محور است و رایگان در اختیار شما برای دانلود قرار دارد. برای دانلود یکجا درس پس از ورود به دوره گزینه دانلود یکجا با idm را استفاده کنید. در این دوره آموزش فتوشاپ شما ابتدا تکنیک های عمومی فتوشاپ را می آموزید و با بخش های مختلف این نرم افزار کار می کنید سپس در 24 دقیقه روتوش صورت را می آموزید در ادامه به سراغ طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ می رویم و به صورت پروژه محور آن را آموزش می دهیم و در نهایت به سراغ طراحی روی جلد و بنر می رویم. درس های زیادی برای دانلود آموزش فتوشاپ برای شما تنظیم شده است که می توانید در پایین به صورت دقیق تر این درس ها را مشاهده کنید.
دوره دانلود آموزش رایگان فتوشاپ دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سعید طوفانی اصل مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دانلود آموزش رایگان فتوشاپ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Nader

زنده باد استاد کارتون حرف نداره

سارا

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی