اطلاعات دوره
آموزش کامل آفیس اندروید - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش کامل آفیس اندروید - متوسط

14,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 14,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش بطور کامل با نرم افزارهای آفیس چون ورد، اکسل و پاورپوینت در اندروید آشنا می شویم و به معرفی سایر قابلیت های آفیس اندروید نیز خواهیم پرداخت. برنامه آفیس اندروید همانطور که از نامش پیداست، یک اپلیکیشن کاربردی آفیس برای گوشی و تبلت اندرویدی می باشد که قابلیت های مختلفی دارد و شامل  Word و Excel و PowerPoint می باشد. با آفیس اندروید به راحتی می توانید تمام اسناد ماکروسافت را مشاهده، ایجاد و ویرایش کرد.  در آموزش آفیس اندروید می خواهیم تمام نرم افزارهای آفیس اندروید شامل ورد، اکسل، پاورپوینت را بصورت کامل آموزش دهیم و شما را با بخش های مختلف آن آشنا کنیم. البته لازم به ذکر است که آفیس اندروید قابلیت های دیگری نیز دارد که در این دوره به آن ها نیز خواهیم پرداخت.
دوره آموزش کامل آفیس اندروید - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 33 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط استاد طالبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 14,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کامل آفیس اندروید - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

یوسف عطاری

با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی