اطلاعات دوره
آموزش ساخت موشن گرافیک در سینما فوردی
مسیر آموزشی

آموزش ساخت موشن گرافیک در سینما فوردی

87,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 87,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش ساخت موشن گرافیک در سینما فوردی قصد داریم با تمرکز بر روی تکنیک ها و ابزارها به آموزش ساخت موشن گرافیک در سینما فوردی بپردازیم. موشن گرافیک یک انیمیشن است که پیام و محتوا را بصورت متحرک منتقل می کند. به بیان ساده، گرافیکی که دارای حرکت است. برای طراحی آن از نرم افزارهای مختلفی استفاده می شود که می توان گفت بهترین آن افتر افکت است. اما افتر افکت قابلیت 3D و یا سه بعدی را ندارد به همین دلیل از نرم افزار Cinema 4D که قابلیت بهینه و خوبی در تولید انیمیشن های سه بعدی دارد استفاده می کنیم.  در آموزش ساخت موشن گرافیک در سینما فوردی نحوه ساخت موشن گرافیک سه بعدی را در نرم افزار سینمافوردی فرا میگیرید و می توانید از آن برای ساخت قسمت های سه بعدی پروژه های موشن گرافیک خود در کنار نرم افزار افترافکت استفاده نمایید. در این دوره به آموزش نرم افزار سینما فوردی نمی پردازیم بلکه تمرکز ما بر روی ابزار و تکنیک های ساخت موشن گرافیک در سینما فوردی است نه خود نرم افزار. 
دوره آموزش ساخت موشن گرافیک در سینما فوردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 53 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رسانه ی آموزشی مکتب تی وی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 87,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت موشن گرافیک در سینما فوردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی