اطلاعات دوره
آموزش مورف حرفه ای در پاورپوینت
مسیر آموزشی

آموزش مورف حرفه ای در پاورپوینت

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این ویدیو کوتاه قصد داریم بصورت پیشرفته به آموزش تکنیک مورف بپردازیم و با استفاده از پاورپوینت یک ترانزیشن جذاب از مورف ایجاد کنیم. مورف یک قابلیت جدید است که در نسخه های 2019 به بعد پاورپوینت ارائه شده است با استفاده از مورف می توان یک انیمیشن نرمی ایجاد کرد. در واقع می توان حرکات ملایمی را در انتقال از یک اسلاید به اسلاید دیگر در پاورپوینت ایجاد کرد. در این ویدیو یک روش جدید برای استفاده از مورف را خواهید آموخت که در بستر اینترنت وجود ندارد. بصورت متداول از مورف برای انتقال از یک اسلاید به اسلاید بعد استفاده می شود ولی در این آموزش خواهید آموخت که در حین انتقال (تصویر، متن و ...)، این انتقال با تغییر همراه  باشد. تبدیل یک آیتم به آیتمی دیگر در پاورینت را مشاهده خواهید کرد. "آموزش مورف حرفه ای در پاورپوینت" رایگان می باشد و می توانید این آموزش را به صورت رایگان دانلود کنید
دوره آموزش مورف حرفه ای در پاورپوینت دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط علی ذاکری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مورف حرفه ای در پاورپوینت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی