اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی خالکوبی روی بدن با فتوشاپ - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش طراحی خالکوبی روی بدن با فتوشاپ - پیشرفته

9,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 9,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره کوتاه آموزش طراحی خالکوبی روی بدن با فتوشاپ یک نوشته را به صورت داغ با بخار در فتوشاپ روی بدن خالکوبی خواهیم کرد. در یکی دیگر از آموزش های فتوشاپ در این دوره به آموزش ایجاد خالکوبی بصورت یک داغ با بخار روی بدن در فتوشاپ خواهیم پرداخت. مراحل طراحی خالکوبی بدین صورت است که ابتدا نوشته مورد نظر را ایجاد کرده و سپس آن را روی بدن تنظیم می کنیم و سپس با ایجاد افکت بخار طراحی را واقعی تر می کنیم تا اینطور به نظر برسد که یک داغ بر روی بدن گذاشته شده است.
دوره آموزش طراحی خالکوبی روی بدن با فتوشاپ - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 16 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمد قاسمپور شیرازی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 9,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی خالکوبی روی بدن با فتوشاپ - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

علی راد

گرافی انلاین باح باح

علی موسوی

نکات گفته شده جالب و کاملا عملی بود نمره تدریسشون 4 از 5 بازم ممنونم

عباس مهر انگیز

بیان شیوایی داشت مدرس ممنونم

محمد اسماعیلی

کاربردی و خوب

علیرضا افخمی

آموزشی کامل و جامع

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی