اطلاعات دوره
آموزش ویدیویی ساخت افکت نئون در فتوشاپ - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش ویدیویی ساخت افکت نئون در فتوشاپ - متوسط

9,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 9,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش ساخت افکت مهتابی یا نئون در فتوشاپ با استفاده از چندین تکنیک در لِیِر استایل و همچنین آموزش قتوشاپ به صورت پروژه محور ساخت. آموزش ساخت تصویر یک متن در روی یک دیوار با سایه و افکت نئون که با استفاده از افکت ها و تکنیک های لِیِر استایل ایجاد می شود.این دوره به قصد آموزش فتوشاپ و شیوه استفاده از لِیِر استایل ها و نور صفحه به وسیله آموزش از طریق پروژه محور ساخت انجام گرفته است.در طول آموزش تکنیک هایی ذکر می شود که این نکات برای ساخت پروژه های دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرد بنابر این یادگیری این آموزش تنها متکی بر ساخت و ارائه پروژه نئون نیست بلکه برای سایر استایل ها و افکت ها نیز به کار می آید،البته خود این دوره ساخت نئون هم پروژه خوبی است و اخیراً در تیتراژ فیلم هایی همچون «لاتاری» به کار رفته است.
دوره آموزش ویدیویی ساخت افکت نئون در فتوشاپ - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 17 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مهرداد سلیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 9,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ویدیویی ساخت افکت نئون در فتوشاپ - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهرداد سلیمی

آموزش خوب بود. ممنون از شما

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی