اطلاعات دوره
آموزش طراحی پوستر سردار سلیمانی با فتوشاپ
مسیر آموزشی

آموزش طراحی پوستر سردار سلیمانی با فتوشاپ

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش طراحی پوستر سردار سلیمانی با فتوشاپ قصد داریم به آموزش گام به گام طراحی پوستر به صورت فتومونتاژ با موضوع طراحی پوستر سردار سلیمانی بپردازیم. با یکی دیگر از آموزش های فتوشاپ در خدمت شما هستیم. من محمد قاسمپور شیرازی در زمینه آموزش فتوشاپ فعالیت دارم در صورتی که می خواهید همه آموزش های من را ببینید اینجا کلیک کنید و وارد پروفایل من در لیموناد شوید. در این آموزش می خواهیم با تکنیک فتومونتاژ به طراحی یک پوستر از سردار حاج قاسم سلیمانی بپردازیم. فتومونتاژ یعنی ترکیبی از چندین تصویر یا عکس که روی هم سوار می شوند و در نهایت یک طرح ایجاد می شود. در این آموزش ما قصد داریم فتوشاپ پوستر حاج قاسم سلیمانی را  از صفر تا صد به صورت گام به گام طراحی کنیم. شما پس از این آموزش می توانید با خلاقیت خود به طراحی پوستر با موضوعات مختلف بپردازید.
دوره آموزش طراحی پوستر سردار سلیمانی با فتوشاپ دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 28 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمد قاسمپور شیرازی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی پوستر سردار سلیمانی با فتوشاپ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

صادق

سلام عالی بود دوره لطفا عکس هایی که برای ساخت پوستر استفاده کردید روبرام بفرستید ممنون میشم

مهدی ظاهری نیکو

جذاب و دلپذیر بود لذت بردم

محمدرضا نوروزی

ممنون استاد خوب بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی