اطلاعات دوره
دوره آموزش مایا - آموزش جامع مایا بخش اول - مقدماتی
مسیر آموزشی

دوره آموزش مایا - آموزش جامع مایا بخش اول - مقدماتی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این مجموعه آموزش مایا (Maya )، امین صادقوند قدم‌ به‌ قدم و کاملا کاربردی مایا را آموزش می دهد. همراه با دانلود رایگان شما در این مجموعه فیلم آموزش مایا ( Maya ) قدم‌به‌قدم و به‌صورت پیوسته و کاملا کاربردی و  با انجام پروژه‌، مایا را کاربردی فرا خواهید گرفت. آموزش از مقدمات و ارائهٔ نکات بر روی آبجکت‌های ساده آغاز شده و سپس با توجه به یادگیری مفاهیم، در قالب مثال‌های حرفه‌ای مهارت شما تقویت و آموزش مایا تکمیل خواهد شد. 
دوره دوره آموزش مایا - آموزش جامع مایا بخش اول - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 38 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط امین صادقوند مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش مایا - آموزش جامع مایا بخش اول - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

zeinab

درود بر شما. از نظر تخصصی بسیار عالی هست از استاد مربوطه سپاسگزارم.

حامدبیگی بیگ

سلام ممنون از آموزش شما

taha

نحوه تدریس خوب بود ولی کیفیت صدا مقداری پایینه

unknown unkown

سلام و درود ، خسته نباشید سپاس از زحمات شما و آموزش های فوق العاده تون ورژن برنامه ای که از اون در آموزش استفاده کردید قدیمی شده و مایا کلی آپدیت داده بهتر نیست آموزش هارو بروز کنید؟؟؟

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی