اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
ویروس یابی برنامه بصورت آنلاین
مسیر آموزشی

ویروس یابی برنامه بصورت آنلاین

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

داخل این آموزش بهتون روش اسکن کردن برنامه های مشکوک بصورت آنلاین رو یاد میدم .-با دانلود رایگان آموزش همونجور که میدونید آنتی ویروس های خیلی زیادی واسه اسکن کردن برنامه های ما وجود داره و هرکدوم یه قابلیت دارند .. مثلا اگه با NOD32 یه برنامه رو اسکن کنید میگه ویروس نداره ولی اگه باز همون برنامه رو با AVIRA اسکن کردید میگه ویروس داره !! پس این یه ضعف محسوب میشه !
دوره ویروس یابی برنامه بصورت آنلاین دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط ابوالفضل سعیدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره ویروس یابی برنامه بصورت آنلاین را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی