اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تبدیل زیرنویس انگلیسی به فارسی با نرم افزار Subtitle Edit
مسیر آموزشی

آموزش تبدیل زیرنویس انگلیسی به فارسی با نرم افزار Subtitle Edit

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در ویدیو آموزش تبدیل زیرنویس انگلیسی به فارسی با subtitle Edit قصد داریم روش تبدیل زیرنویس انگلیسی به فارسی را برنامه subtitle edit بصورت کوتاه آموزش دهیم. در بیشتر مواقع فیلم و سریال های زبان اصلی دارای زیرنویش انگلیسی می باشند. حتما این سوال برای شما پیش آمده است که چگونه زیرنویس انگلیسی را به فارسی تبدیل کنیم؟ در آموزش تبدیل زیرنویس انگلیسی به فارسی قصد داریم به بهترین شکل ممکن و بسیار ساده روش ساخت زیرنویس فارسی و قرار دادن آن بر روی فیلم یا سریال خارجی را با نرم افزار محبوب سایتایتل ادیت آموزش دهیم. شما پس از این آموزش با تبدیل زیرنویس انگلیسی به فارسی آشنا شده و می توانید با نرم افزار سایتایتل ادیت کار کنید. "آموزش تبدیل زیرنویس انگلیسی به فارسی با نرم افزار Subtitle Edit" رایگان می باشد و می توانید این آموزش را به صورت رایگان دانلود کنید
دوره آموزش تبدیل زیرنویس انگلیسی به فارسی با نرم افزار Subtitle Edit دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط Avangard مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تبدیل زیرنویس انگلیسی به فارسی با نرم افزار Subtitle Edit را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی