اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی برش لیزری با کورل دراو - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش طراحی برش لیزری با کورل دراو - متوسط

226,800 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 226,800 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش طراحی برش لیزری با کورل دراو قصد داریم بصورت پروژه محور به آموزش کامل تکنیک های طراحی برش لیزری در نرم افزار کورل دراو بپردازیم. کورل (CorelDRAW) یک نرم افزار گرافیکی برداری است که قابلیت های بسیار بالایی دارد. علاوه بر توانایی زیاد کورل در کشیدن اشکال گرافیکی دو بعدی می توان به طراحی برای دستگاه برش و حکاکی لیزر اشاره کرد. برش لیزری فناوری است که در آن از اشعه لیزر برای برش اجسام استفاده می شود، از این فناوری در صنعت طراحی نیز استفاده می شود. می توان به مصارفی مانند طراحی ساعت و جعبه های و تابلو LED و کارت عروسی و ... اشاره کرد. در این دوره آموزشی می خواهیم تکنیک های طراحی برش لیزری را بصورت کامل و پروژه محور در نرم افزار کورل دراو آموزش دهیم. در واقع در این دوره طراحی با نرم افزار کورل را می آموزید و به شرط تمرین و تکرار به یک طراح محصولات لیزری تبدیل خواهید شد.  
دوره آموزش طراحی برش لیزری با کورل دراو - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رسانه ی آموزشی مکتب تی وی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 226,800 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی برش لیزری با کورل دراو - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی