اطلاعات دوره
آموزش عکاسی حرفه ای با موبایل
مسیر آموزشی

آموزش عکاسی حرفه ای با موبایل

117,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 117,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در فیلم آموزش عکاسی حرفه ای با موبایل، تکنیک ها و نکات جامع برای استفاده حرفه ای از دوربین موبایل را بن لانگ بصورت اصولی بیان می کند. همانطور که می دانید امروزه دوربین گوشی های هوشمند، دستگاه های عکاسی پیشرفته ای هستند که با کیفیت و ویژگی های برخی از دوربین های اختصاصی رقابت می کنند. برای استفاده از دوربین موبایل یا هر دوربین دیگری باید یک شناخت از اصول اولیه عکاسی داشت. در دوره آموزش عکاسی حرفه ای با موبایل بن لانگ سعی دارد در بیش از یک ساعت چگونگی استفاده از دوربین موبایل برای گرفتن تصاویر با کیفیت را آموزش دهید و تنظیمات مربوط به حرکت سریع، نور کم یا روشن و فریمینگ را شرح دهد. بطور کلی می توان گفت در آموزش عکاسی با موبایل با چالش های روزمره که در عکسبردای با دوربین موبایل مواجه هستید آشنا خواهید شد و استفاده درست و کامل از قابلیت های پیشرفته دوربین، مانند تعادل رنگ سفید و فرمت raw را خواهید آموخت.
دوره آموزش عکاسی حرفه ای با موبایل دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 43 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط گروه آموزشی عرفان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 117,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش عکاسی حرفه ای با موبایل را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های عکاسی سراسر اینترنت را در صفحه عکاسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمود شم آبادی

موضوعات رو به خوبی پوشش داده و بیان خوبی داره. بخصوص با قیمت تخفیفی، ارزش خرید داره

امیر ولی پور

دوره‌های لیندا بهترین منابع برای یادگیری هستند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی