اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش حفظ لغات انگلیسی برای کودکان
مسیر آموزشی

آموزش حفظ لغات انگلیسی برای کودکان

70,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 70,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره حفظ لغات انگلیسی برای کودکان قصد داریم در 100 دقیقه بیش از 100 لغت مهم روزمره انگلیسی را به همراه جمله سازی با آن ها به کودکان آموزش دهیم. برای یادگیری زبان انگلیسی روش های مختلفی از جمله محیط گرفته تا دیدن فیلم یا کارتون یا آهنگ برای کودکان وجود دارد. اما می توان گفت گذراندن یک دوره لغت بسیار مهم و اثر گذار بوده و تاثیر بسزایی در سطح زبان کودک دارد. زیرا هم با لغات پرکاربرد آشنا شده و هم با چندین بار تکرار، لغات را به خوبی در ذهن خود به خاطر می سپارد. در این دوره می خواهیم  لغات روزمره انگلیسی را به روشی جذاب آموزش دهیم. تلاش کرده ایم که کلمات ساده انگلیسی را بصورت عروسک گردانی و همراه با جمله سازی به کودکان در این دوره آموزش دهیم.  در دوره حفظ لغات انگلیسی بیش از 100 لغت مهم روزمره انگلیسی را در مدت زمان کوتاه آموزش خواهیم داد که برای کودک خسته کننده نخواهد بود. 
دوره آموزش حفظ لغات انگلیسی برای کودکان دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 6 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط اشکان حامدیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 70,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حفظ لغات انگلیسی برای کودکان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

امیر صدرا علیزاده

بدون متن

کاربر سایت

عروسک گردانی عالی و شیوه بسیار جذاب برای کودکان

محیا انصاری

با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی