اطلاعات دوره
آموزش کارهای اجرایی در Illustrator (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش کارهای اجرایی در Illustrator (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مهدی اشرفی4.7
  • زمان:54 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هنرهای دیجیتالی یک عنوان کلی در مورد هنرهایی است که از فناوری رقمی به عنوان جزو اصلی فرآیند تولید خلاقیت هنری و یا نمایش آن استفاده می شود. از دهه ی ۱۹۷۰ اسامی متفاوتی جهت فرآیند مذکور برگزیده شده که از آن جمله می توان هنرهای رایانه ای و هنرهای چندرسانه ای را نام برد. با این همه هنرهای دیجیتالی به عنوان مناسب ترین نام در معرفی حوزه مذکور برگزیده شد. هنرهای دیجیتالی جزو گروه بزرگتری به نام هنر رسانه های جدید جای گرفته است. به بیان دیگر هنر رسانه های جدید یک دسته بندی است که تمامی آثار هنری تولید شده با رسانه های جدید را دربر می گیرد.
دوره آموزش کارهای اجرایی در Illustrator (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 54 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدی اشرفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کارهای اجرایی در Illustrator (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

فتانه

عالی بود .ممنونم

نگین

بسیار عالی.

عباس

سلام دوستان من زیاد با این نرم افزار کار نکردم که نظری بدم ولی فکر میکنم ساخت ست اداری با فتوشاپ بهتر باشه . من خودم خیلی دوست دارم این نرم افزارو یاد بگیرم بیشتر برای ساخت کارکتر برای موشن . این استاد به نظر مسلط میان ولی اموزش هایی که میدن یکم ابتدایی هستش البته در این ویدیو

مسعود ناصری

سلام فیلم های آموزشی تون خیلی خوبه در بخش گرافیک امیدوارم فیلم های بیشتری بزارین خسته نباشید میگم ب استاد عزیز ممنون

آرام

سلام. با سپاس بی حد از استاد اشرفی، خوشحالم که سعادت شاگردی رو پیش شما داشتم. عالی... مثل همیشه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی