اطلاعات دوره
آموزش کسب موفقیت با استفاده از NLP
مسیر آموزشی

آموزش کسب موفقیت با استفاده از NLP

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فرادرس تلاش شده است تا با استفاده از اصول و تکنیک‌های موفقیت و NLP که عصاره بیش از 100 کتاب در زمینه موفقیت و تحولات سریع فردی است، آموزش مباحثی از قبیل: آشنایی با نحوه عملکرد مغز و شناخت نظام فکری، ساختار ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه، اصل باورسازی و ایجاد باورهای سازنده، اصل الگوبرداری و الگوسازی، شناخت اهداف و هدف‌گذاری صحیح در زندگی، نقش ایمان و معنویت برای رسیدن به اهداف در زندگی و راه‌های تحول نظام شخصیتی و... عنوان شده است که با عمل به آن‌ها، شاهد رسیدن به اهداف و کسب موفقیت‌های بزرگ در کار و درس و زندگی باشیم و موفقیت در تمام جنبه‌های زندگی را در آغوش بگیریم.  
دوره آموزش کسب موفقیت با استفاده از NLP دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 12 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محسن امراللهی بیوکی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کسب موفقیت با استفاده از NLP را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امیر

خیلی ممنون از شما بابت محتوای مفیدی که ارائه کردید.

علی

بسیار عالی با تشکر از مدرس و فرادرس

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی