اطلاعات دوره
آموزش گوگل فرم – ایجاد انواع فرم و پرسشنامه آنلاین با Google Forms
مسیر آموزشی

آموزش گوگل فرم – ایجاد انواع فرم و پرسشنامه آنلاین با Google Forms

249,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 249,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:16 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سید رضا هاشمیان4.6
  • زمان:56 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه با افزایش استفاده کاربران از محیط اینترنت، بسیاری از امور، با استفاده از ابزار های آنلاین انجام می شوند تا علاوه بر تسهیل امور و کمک به سریع تر انجام شدن این امور، به کاربران نیز کمک شود تا بتوانند بدون نیاز به پیمودن مسافت و یا صرف زمان زیاد در کوتاه ترین زمان ممکن، این کار را انجام دهند. از جمله اموری که استفاده از اینترنت و همینطور ابزارهای آنلاین، کمک بسیار زیادی در انجام آن کرده است، تهیه و ایجاد فرم های نظرسنجی و ارتباطی است که به منظور آماده سازی این فرم ها، می توان از ابزار Google Forms که توسط شرکت گوگل ارائه شده است، استفاده کرد.
دوره آموزش گوگل فرم – ایجاد انواع فرم و پرسشنامه آنلاین با Google Forms دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 56 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید رضا هاشمیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 249,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش گوگل فرم – ایجاد انواع فرم و پرسشنامه آنلاین با Google Forms را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

فرزانه

جالب و کاربردی بود، برای استفاده موردهایی که می خواستم به دردم خورد و چیزایی که بلد نبودم رو داشت.

ابراهیم

سلام ضمن تشکر اموزش به صورت کلی خوب بود ولی چیدمان اموزش دارای پراکندگی بود و مثال ها کاربردی نبود

وحید

عالی بود کامل دیدمش. یه جوری بود که کامل مطالب رو منتقل میکرد وقت که میذاشتی کامل متوجهش میشدی. با توجه به این شلوغی ها و کمبود وقت می تونی خیلی قشنگ با این آموزش ها مطلب رو یاد بگیری.

محمد

آموزش خوبی بود، استفاده کردم، آموزش های فرادرس همیشه کمک کننده هستند.

حمید

تشکر می کنم از شما بابت آموزش خوب و پر محتوایی که ارائه کردید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی