اطلاعات دوره
آموزش برنامه نویسی C++‎ سی پلاس پلاس
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی C++‎ سی پلاس پلاس

649,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 649,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

++C یک برنامه همه منظوره و عمومی است که هم اکنون در سطح وسیعی از علم کامپیوتر استفاده می شود و مفاهیم شی گرایی وراثت و چندریختی را بیان می کند. تمام نرم افزارهایی که به صورت روزمره در ویندوز با آن ها  کار می کنیم توسط زبان مادر سی و سی پلاس پلاس نوشته شده اند و در صنعت خودروسازی، فضایی، معماری، بانکی، کنسول بازی و ... کاربرد دارند. هدف این فرادرس آموزشC++ ‎ در دو بخش معرفی دستورات و ساختمان داده و بیان مفاهیم شی گرایی است.  
دوره آموزش برنامه نویسی C++‎ سی پلاس پلاس دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 20 ساعت و 14 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر فرشید شیرافکن مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 649,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی C++‎ سی پلاس پلاس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی C و C++ سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی C و C++ در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

عباس

than kyou

عباس

خوب بود.

محمد

تدریس جوری نیست که لغمه آماده باشه باید حسابی با دقت گوش کنی که نکته ها در نره از دستت شیوه بیان استاد هم خوب هست

نیما

عالی

سبحان

یه مقدار پیشرفته بود برای من سنگین بود نیاز به پیش زمینه داره.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی