اطلاعات دوره
آموزش برنامه نویسی C – جامع و با نکات کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی C – جامع و با نکات کاربردی

569,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 569,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این مجموعه آموزشی در خلال همه درس ها و مباحث آموزش، مفاهیم برنامه نویسی C معرفی شده به صورت عملی و گام به گام برای پیاده سازی پروژه های برنامه نویسی، مورد استفاده قرار گرفته اند و از این رو، این مجموعه آموزشی نه تنها مباحث تئوری بلکه مباحث عملی را نیز به صورت کامل و جامع به مخاطبین، آموزش می دهد.
دوره آموزش برنامه نویسی C – جامع و با نکات کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 569,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی C – جامع و با نکات کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

عالی

علی

خوبه پیشنهاد میکنم بگیریدش

محسن

از همه لحاظ عالی بود. حرف نداشت.

سبحان

آموزش خوبی بود ولی من چون اولین قدمم بود کمی برام سخت بود.نکات خوبی داشت.

محمد

لهجه ی ایشون برای ارتباط برقرار کردن برای من یکی سخت بود اما اطلاعات علمی ایشون بالا بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی