اطلاعات دوره
آموزش برنامه نویسی پیشرفته سی پلاس پلاس – شی گرایی در C++‎
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی پیشرفته سی پلاس پلاس – شی گرایی در C++‎

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش، مفاهیم شی گرایی در C++‌‎ آموزش داده شده است. مفاهیمی مانند: کلاس، تابع دوست، کلاس دوست، ارث بری، پلی مورفیسم (Polymorphism)، سر بارگذاری، قالب. در این آموزش، ابتدا مفاهیم به صورت پاورپوینت آموزش داده می شود و سپس این مفاهیم در محیط عملی با مثال های متنوعی بررسی می شوند. از نقاط قوت این آموزش، تدریس مطالب شی گرایی با ساده ترین روش و با ذکر مثال های بسیار است.
دوره آموزش برنامه نویسی پیشرفته سی پلاس پلاس – شی گرایی در C++‎ دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر فرشید شیرافکن مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی پیشرفته سی پلاس پلاس – شی گرایی در C++‎ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی C و C++ سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی C و C++ در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

جواد

استاد برای این که تایم تلف نشده خودشون کد آماده میزاشتن که این خیل عالی بود.

علی

خوب بود، من از قبل آشنا بودم و تونستم تو دانشگاه از این آموزش استفاده کنم. انقدر آموزش ها خوبه که من از کارشناسی تا ارشد و دکتری از فرادرس استفاده می کنم.

سعید

تصاویر توی آموزش پراکندگی نداره، کیفیت صدا و تصویر عالیه با همراه بارعلمی مفید خوبی داره.

هومن

تو تخصص خودم بود، برنامه نویسی و محاسبات عددی خیلی توی این آموزش استفاده می شد.

اسماعیل

تدریس عالی، استاد عالی، واقعا بی نظیر این آموزش.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی