اطلاعات دوره
آموزش الگوریتم ژنتیک در متلب MATLAB
مسیر آموزشی

آموزش الگوریتم ژنتیک در متلب MATLAB

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش تئوری و عملی الگوریتم ژنتیک (Genetic Algorithm) یا GA، به طور قطع شناخته شده ترین روش بهینه سازی هوشمند و الگوریتم تکاملی است که کاربردهای فراوانی در رشته های مختلف علمی و مهندسی دارد. اهمیت این الگوریتم در محاسبات تکاملی و هوش محاسباتی به قدری است که اولین کلمه ای که پس از عبارت الگوریتم تکاملی به ذهن می رسد، الگوریتم ژنتیک است. بسیاری از افراد، سایر روش های بهینه سازی هوشمند را نسخه های تغییر یافته ای از الگوریتم ژنتیک می شناسند و قائل به اصالت وجود و ماهیت سایر الگوریتم ها نیستند. این ابزار محاسباتی، در اوایل دهه ۱۹۷۰ از دل نتایجی پدید آمد که از تلاش های مهندسین و دانشمندان آن روزگار برای شبیه سازی فرایند تکامل صورت پذیرفته بود.
دوره آموزش الگوریتم ژنتیک در متلب MATLAB دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 ساعت و 23 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش الگوریتم ژنتیک در متلب MATLAB را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

میلاد

آموزش خوبی بود ممنونم از فرادرس.

سمیه

کلا مبحث گنگیه ولی فرادرس به زبان ساده بیان کردهاست تا حدی مشکلاتو حل می کرد برای من خوب بود.

محسن

ای کاش در این دوره، به جز مسائل باینری و حقیقی، یک مثال عدد صحیح هم بود که با نوع crossover و mutation عدد صحیح هم در قالب مثال آشنا می شدیم. اما در مجموع آموزش بسیار خوبی بود. با تشکر از استاده درس

طلا

از هر لحاظ کیفیت و تدریس عالی بود خیلی مفیدی و کاربردی بود.

علی

آقای کلامی بی نظیر هستند و از قبل برای ما دانشجوها ثابت شده بودن.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی