اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فریم ورک نود جی اس – آپلود فایل با Node.js
مسیر آموزشی

آموزش فریم ورک نود جی اس – آپلود فایل با Node.js

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:نعیم یوسفی فرد0
  • زمان:2 ساعت و 49 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در بسیاری از نرم‌افزارهای امروزی، نیاز به آپلود فایل از الزامات طراحی نرم‌افزار محسوب می‌شود. ساده‌ترین کاربرد این فرایند در آپلود تصویر پروفایل یا پیوست فایل در زمان ارسال پیام است. آپلود فایل در پلتفرم‌های مختلف به روش‌های مختلفی قابل پیاده‌سازی است اما یکی از معروف‌ترین و پرکاربردترین این روش‌ها، آپلود فایل از طریق RESTful API است چون با ارائه این قابلیت از طریق API، سیستم‌های نرم‌افزاری ناهمگون نیز می‌توانند به سرویس یا نرم‌افزار شما متصل شده و آپلود فایل را انجام دهند. از سوی دیگر، یکی از مهمترین پلتفرم‌هایی که برای طراحی RESTful APIها استفاده می‌شود، Node.js است، لذا در این آموزش با نحوه طراحی API در Node.js جهت آپلود فایل در سرور آشنا می‌شوید.
دوره آموزش فریم ورک نود جی اس – آپلود فایل با Node.js دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 49 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط نعیم یوسفی فرد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فریم ورک نود جی اس – آپلود فایل با Node.js را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی