اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور یونیتی – ساخت بازی نابودگر فضایی در Unity‎
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور یونیتی – ساخت بازی نابودگر فضایی در Unity‎

619,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 619,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:20 نظر3.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمدباقر اهتمام3.9
  • زمان:19 ساعت و 37 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش ما از ابتدا با بررسی ایده شروع می کنیم و کار را تا انتشار بازی بر روی گوگل پلی و کافه بازار ادامه می دهیم. علاوه بر ساخت خود بازی، امکاناتی دیگری مثل فروشگاه و صفحه انتخاب گر مراحل بازی را می سازیم. علاوه بر همه این کارها ما نگاهی به کدها و مهندسی نرم افزار داریم. بنابراین کدهای این دوره به صورت اصولی و استاندارد نوشته می شوند. برای مثال در بعضی از جاها ما از Pattern ها استفاده می کنیم مثل Repository Pattern که باعث می شود سطح کد نویسی شما افزایش یابد. علاوه بر این، بازی با آخرین نسخه از موتور بازی یونیتی یعنی 5.4 ساخته می شود و امکانات این نسخه نیز بررسی می شود.
دوره آموزش پروژه محور یونیتی – ساخت بازی نابودگر فضایی در Unity‎ دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 19 ساعت و 37 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدباقر اهتمام مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 619,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور یونیتی – ساخت بازی نابودگر فضایی در Unity‎ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازی سازی سراسر اینترنت را در صفحه بازی سازی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مانی

آموزش خوبی بود و مدرس خوب تدریس می کردند.

mehdi

با سلام و احترام، یکی از بهترین آموزشهایی بود که تا حالا داشتم و امیدوارم آموزشهای بیشتری با همین کیفیت ببینم. در ضمن اگر دوره ی پیشرفته را هم اضافه کنید ممنون می شم. یه خدا قوت هم به جناب آقای مهندس اهتمام عرض می کنم.

سید اسماعیل

بهترین اموزش یونیتی بود

محمد

بسیار عالی بود لذت بردیم

پارسا کشاورزی نژاد

این اموزش یکی از بهترین اموزش هایی بود که از فرادرس خریدم حتما توصیه میکنم اگه تازه کار هستید این اموزش رو تهیه کنید عالی بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی