اطلاعات دوره
آموزش مقدماتی شل اسکریپت Shell Script در لینوکس
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی شل اسکریپت Shell Script در لینوکس

159,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 159,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:8 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمدرضا آقازاده4.7
  • زمان:5 ساعت و 28 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در دنیای امروز، لینوکس انتخابی بی رقیب در عرصه های حرفه ای نرم افزاری به شمار می رود و جای خود را در حوزه هایی مانند: مدیریت سرورها، سوپرکامپیوترها و سیستم های پردازشی باز نموده است و هر کسی که توانایی کار و مدیریت سیستم عامل های مبتنی بر لینوکس را داشته باشد، همواره جلوتر از دیگران است. در این میان شل لینوکس به عنوان مفسر لینوکس، قابلیت هایی را مثل یک زبان برنامه نویسی در اختیار شما قرار می دهد که می توانید به کمک آن بدون هیچگونه محدودیتی کارهای سیستمی خود را از طریق آن انجام دهید. شل نقش واسط بین شما و کرنل لینوکس را ایفا می کند و ابزارهای بسیار قدرتمندی را برای بهره گیری از قدرت کرنل لینوکس در اختیار شما قرار می دهد.
دوره آموزش مقدماتی شل اسکریپت Shell Script در لینوکس دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 28 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدرضا آقازاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 159,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی شل اسکریپت Shell Script در لینوکس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

پرهام

استاد خیلی شفاف و واضح توضیح میدادن طوری که کسی که تا حالا با زبان های دیگه ای هم تجربه کد نویسی نداشتن متوجه شن. من خودم پایتون کد میزنم و برای من خیلی این دوره مفید بود.

احسان

رضایت بخش بود، سرفصل ها کامل و خوب بود. انگاری البته ترجمه فیلم های ویدئویی خارجی بود اما بازم من دوست داشتم این آموزشو.

دانیال

عالی.

فرزاد

سلام . من دانشجوی مدیریت شبکه های لینوکس و ویندوز در خارج از کشور هستم . اگر بدونید این دوره چقدر کمکم کرد باورتون نمیشه . طریقه بیان اصول برنامه نویسی شل در این دوره نشون دهنده تسلط ایشون بر مفاهیم هست.

مصطفی

سلام. لطفا سطح پیشرفته رو هم قرار بدین. ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی