اطلاعات دوره
آموزش کتابخانه قالب استاندارد STL در C++‎ برای ساده نویسی برنامه ها
مسیر آموزشی

آموزش کتابخانه قالب استاندارد STL در C++‎ برای ساده نویسی برنامه ها

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یک برنامه نویس باید بعد از آشنایی با مفاهیم اولیه زبان مورد استفاده، بتواند از امکانات پیشرفته آن زبان هم استفاده کند. ویژگی STL جهت استانداردسازی به C++‎ اضافه شد که از بسیاری از خواص پیشرفته ++C استفاده می کند. عملیات داخلی STL تکنیکی است ولی استفاده از آن راحت است. این ویژگی، کلاس ها، توابع همه منظوره و قالب را ارائه می دهد تا ساختمان داده های معروفی مانند: آرایه، صف، پشته، لیست و همچنین الگوریتم های معروفی مانند: جستجوی دودویی، مرتب سازی هیپ و… را توسط STL بتوان پیاده سازی کرد.
دوره آموزش کتابخانه قالب استاندارد STL در C++‎ برای ساده نویسی برنامه ها دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 49 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر فرشید شیرافکن مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کتابخانه قالب استاندارد STL در C++‎ برای ساده نویسی برنامه ها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

رضا

در منابع فارسی نمونش نیست مدرس بسیار ساده و روان مطالب را انتقال دادن. عالی بود.

مهدی

در حد نیاز خوب بود. خیلی با آقای شیرافکن میتونم ارتباط برقرار کنم. ممنونم از ایشون.

مهدی

سلام. بیشتر کدخوانی بود تا آموزش

فرشید شیرافکن

سلام. در پاسخ به مخاطبین عزیزی که ترتیب مطالعه آموزش های مرتبط با برنامه نویسی سی پلاس پلاس را خواسته بودند : 1- آموزش برنامه نویسی سی پلاس پلاس 2- آموزش ساختمان داده به همراه پیاده سازی با سی پلاس پلاس 3- آموزش پیشرفته سی پلاس پلاس(شی گرایی) 4- آموزش کتابخانه قالب استاندارد 5- آموزش کیوت

فرشید شیرافکن

سلام. در پاسخ به مخاطب عزیز زانکو. در آموزش "ساختمان داده همراه با پیاده سازی در سی پلاس پلاس" تمرین های حل شده زیادی قرار داده ام. موفق باشید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی