اطلاعات دوره
آموزش آرایه ها در زبان برنامه نویسی C (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش آرایه ها در زبان برنامه نویسی C (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فرادرس، دانشجویان عزیز، با مباحث مختلف آرایه ها در زبان برنامه نویسی C آشنا می شوند. نقطه قوت آموزش این است که کلیه نکات و جزئیات به صورت کامل و گام به گام و با زبانی ساده، بیان شده و آموزش توسط یکی از بهترین مدرسین متخصص در این زمینه، دکتر سید مصطفی کلامی هریس انجام شده است.
دوره آموزش آرایه ها در زبان برنامه نویسی C (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 53 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آرایه ها در زبان برنامه نویسی C (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی C و C++ سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی C و C++ در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد

تو نمازام دعاتون میکنم

mobini

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تیم فوق العاده و عالی فرادرس و همچنین جناب آقای دکتر کلامی عزیز.سپاس بیکران از شما عزیزان بابت تهیه ی این آموزش عالی و کاربردی. آرایه ها همیشه برای من بخش ترسناک برنامه نویسی بوده و نهایت تلاشم رو به کار گرفتم تا اصلا و ابدا از آرایه ها در برنامه نویسی هام استفاده نکنم چون همیشه برام یه مبحث گیج کننده بود اما بعد از دیدن این آموزش با خیال راحت شروع به استفاده از آرایه کردم و بخاطر آرایه نویسی های خوبم نمره خوبی از استادم گرفتم

طاهره

یک اموزش خوب و روان برای یادگیری ارایه ها. آرایه یکم اسمش ترسناکه و من خودم دوست داشتم برنامه هامو بدون اون بنویسم اما متوجه شدم که با استفاده از آرایه اتفاقا چقدر نوشتن بعضی برنامه ها ساده تر میشه و چه بهتر هست که از پایه و دقیق یادش بگیریم بنابراین این اموزش را نه فقط به دوستانی که نیاز به ارایه دارند بلکه به همه برنامه نویس های زبان سی توصیه میکنم چون حتما روزی لازمتون میشه با آرایه کار کنید. و نکته دیگه که دوست دارم بهش اشاره کنم این هست که آموزش های جزیی که در مورد یک موضوع خاص از یک متلب کلی در سایت قرار داده میشه بسیار کمک کننده هست چون در اموزش یه موضوع بزرگ مثلا زبان سی با توجه به محدود بودن ساعت اموزش فرصت نمیشه به تفصیل درباره یک قسمت آن توضیح داد و اموزش های کوچک اینطوری برای درک بهتر اون بخش کوچیک خیلی خوبه . و در مورد سایر اموزشها هم در فرادرس دیدم چنین مواردی را و جا داره تشکر کنم از فرادرس و تولیدکنندگان این محتواها.

mohsen

با سلام و خسته نباشید. من برای پروژه میکروکنترلر نیاز به پیاده سازی الگوریتم های خطی با زبان C بودم و مدت زیادی روش کار کردم ولی نتیجه نگرفتم. علتش هم عدم درک صحیح آرایه ها برای استفاده در معادلات مربوطه بود. پس از مشاهده این فیلم مخاطب میتونه از آرایه ها (که یکی از مهمترین انواع داده ها در زبان برنامه نویسی C هستند) شناخت کافی پیدا کنه و نحوه ایجاد و فراخوانی و اعمال تغیر در اونها رو یاد بگیره و بتونه از اونها به عنوان ورودی توابع استفاده کنه.مثالی هم که دکتر کلامی از مرتب سازی حل کرده در درک استفاده از آرایه ها خیلی کمک کرده. ضمنا این آموزش برای کسایی که C++ کار میکنند هم مفیده.

امیر

سلام... خدا قوت. عالی است. ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی