اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کار با دیتابیس در فریمورک PHP کدایگنایتر - CodeIgniter (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش کار با دیتابیس در فریمورک PHP کدایگنایتر - CodeIgniter (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مهدی عاشوری4.3
  • زمان:41 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

توجه به پراکندگی روش های کد نویسی به زبان PHP و توجه به این نکته که در دنیای امروز کار گروهی از اهمیت بالایی برخوردار است و سرعت اتمام پروژه و امنیت خروجی پروژه نیز حائز اهمیت است، برنامه نویسان بر آن شدند تا بتوانند تحت یک چارچوب یا فریمورک (Framework) قوانین یکسانی را برای تمام اعضای یک تیم در کد نویسی تهیه کنند که منجر به تولید چارچوب های گوناگون شد. یکی از این چارچوب ها و قوانین CodeIgniter نام دارد که مورد بررسی ما قرار خواهد گرفت.
دوره آموزش کار با دیتابیس در فریمورک PHP کدایگنایتر - CodeIgniter (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 41 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدی عاشوری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کار با دیتابیس در فریمورک PHP کدایگنایتر - CodeIgniter (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

محمد

سلام دوستان فرادرسی من محصل رشته ریاضی مقتع دبیرستان هستم و برای علاقع شخصی این آموزش تهیه کردم متلب به خوبی آموزش داده بود بیان خوبی داشت و شمرده شمرده و کامل متلب تدریس کرده بود برای من متلب متلب تازه ای بود قبل دیدن این ویدعو با ید دانش اولیه ای نسبت به پی اج پی داشته باشید از فرادرس برای اینکه این آموزش را رو رایگان در اختیار دوستداران برنامه نویسی گزاشته ممنونم آموزش خوب بود عیبه خاصی نمیتونم ازش بگیرم

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی