اطلاعات دوره
آموزش مفاهیم مقدماتی طراحی رابط گرافیکی در متلب (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش مفاهیم مقدماتی طراحی رابط گرافیکی در متلب (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

برای آموزش طراحی رابط گرافیکی با متلب، منابع مختلفی وجود دارد که هر یک بخشی از مطالب را ارائه کرده اند اما در این فرادرس قصد داریم به صورت کاربردی، ساده، خلاصه و جامع، کل روند طراحی از مفاهیم ابتدایی تا نکات ظریف و پیشرفته را با هم پیش ببریم تا در انتها بتوان با اتکا به توانایی های کسب شده، نرم افزارهایی طراحی کرد که علاوه بر قابلیت های فنی و محاسباتی، قابل عرضه به عنوان یک نرم افزار استاندارد و حرفه ای باشد. ما در این آموزش قصد داریم تا مفاهیم مقدماتی طراحی یک رابط گرافیکی در نرم افزار MATLAB را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش مفاهیم مقدماتی طراحی رابط گرافیکی در متلب (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مسعود رضازاده محمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مفاهیم مقدماتی طراحی رابط گرافیکی در متلب (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی