اطلاعات دوره
آموزش شبیه سازی مدولاسیون دیجیتال در متلب MATLAB
مسیر آموزشی

آموزش شبیه سازی مدولاسیون دیجیتال در متلب MATLAB

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سجاد جودکی4.7
  • زمان:7 ساعت و 44 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف از این آموزش، آشنایی با برخی از روش های مدولاسیون دیجیتال و پیاده سازی آن ها در نرم افزار MATLAB است تا علاقه مندان بتوانند با انواع روش های این مدولاسیون آشنا شوند و در صورت ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر از کارشناسی، روی ارسال و دریافت داده ها و کاهش نرخ خطای انتقال با استفاده از این مدولاسیون ها تحقیق و پژوهش نمایند و موجب بهبود آن ها شوند. علاوه بر این، مبحث مدولاسیون دیجیتال در دروس مخابرات دیجیتال، تئوری پیشرفته مخابرات، مخابرات فیبر نوری و... ارائه می گردد و دانشجویان هر سه مقطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، این دروس را می گذرانند.
دوره آموزش شبیه سازی مدولاسیون دیجیتال در متلب MATLAB دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سجاد جودکی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شبیه سازی مدولاسیون دیجیتال در متلب MATLAB را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد

خیلی عالی و جامع بود من با دیدن این آموزش 20 شدم.

دانیال

مدرس بیان گویایی دارن و مطالب مفید بود.

سهیل

در ابتدا تشکر می کنم بابت مجموعه فرادرس نظرمو کلا در مورد آموزش های برنامه نویسیتون میگم واقعا عالی هست. امیدوارم موفق باشید.

منوچهر

باسلام: مراتب تقدیر و تشکرخود را از نشر آموزش شبیه سازی مدولاسیون دیجیتال در متلب (MATLAB) بعمل خواهیم آورد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی