اطلاعات دوره
آموزش برنامه نویسی در اتوکد AutoCAD با زبان اتولیسپ AutoLISP
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی در اتوکد AutoCAD با زبان اتولیسپ AutoLISP

649,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 649,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:13 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امیرحسین ستاریان4.6
  • زمان:4 ساعت و 58 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموختن اتولیسپ (AutoLISP) سبب می شود که کاربر بتواند تمامی کارهای روزمره و سری کاری خود را به صورت اتوماتیک انجام دهد، ضمنا انجام محاسبات پیچیده ریاضی را نیز می توان از اتوکد (AutoCAD) خواست که انجام آن ها به صورت دستی امکان ناپذیر است و در حال حاضر، کاربر ناچار به استفاده از نرم افزارهای جانبی متعدد (در صورت یافتن) و غیرقابل اعتماد برای انجام چنین کارهایی است که شاید کاملا هم منطبق با نیازهای او نباشد. در این صورت، کار کردن با اتوکد، تبدیل به امری سریع، فرح بخش و تحت کنترل کاربر خواهد بود و او خود را مسلط بر اتوکد (AutoCAD) می بیند و نه مقهور آن.
دوره آموزش برنامه نویسی در اتوکد AutoCAD با زبان اتولیسپ AutoLISP دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 58 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیرحسین ستاریان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 649,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی در اتوکد AutoCAD با زبان اتولیسپ AutoLISP را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

احسان

خوب بود؛ در کل توضیحات قابل قبولی داشت مدرس روی مطالب مانور زیادی داشت.

حوریه

سلام ای کاش دستورات را یکم توضیح کاملتر میدادن، داخل تدریس بعضی از دستورات فقط استفاده شد و من متوجه نشدم برای چی بودن و فقط برای تمرینات استاد میتونم ازشون استفاده کنم

مهسا

از قبل تو زمینه برنامه ریزی اطلاعات داشتم، اما با اتوکد آشنایی نداشتم. به نظرم بیان آموزش خیلی ساده و روان بود اما خیلی وارد مباحث پیچیده نشده بود و توضیحات به صورت جزئی نبود. در کل برای آشنایی خوبه.

مزدا بهنیا

بسیار مفید و نحوه آموزش هم بسیار خوب بود اما گویا بعضی مطالب پیشرفته تر هم وجود دارد که اگر بخش دوم این آموزش هم تولید شود بسیار مفید خواهد بود. با تشکر

سیدامیر حسینی

بسیار عالی بیان شیوا برنامه های مورد استفاده کاربردی به شخصه بسیار راضی ام خداقوت

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی