اطلاعات دوره
آموزش معرفی اجزای سازنده یک برنامه C (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش معرفی اجزای سازنده یک برنامه C (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فرادرس، دانشجویان عزیز، با مباحث مختلف اجزای سازنده یک برنامه C آشنا می شوند. نقطه قوت آموزش این است که کلیه نکات و جزئیات به صورت کامل و گام به گام و با زبانی ساده بیان شده است و آموزش توسط یکی از بهترین مدرسین متخصص در این زمینه انجام شده است.
دوره آموزش معرفی اجزای سازنده یک برنامه C (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 49 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش معرفی اجزای سازنده یک برنامه C (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

میلاد

تشکر از دکتر کلامی هریس و مجموعه فرادرس بابت این آموزش، با اجزای برنامه c به سادگی آشنا خواهید شد.

رسول

سلام خدمت دکتر سید مصطفی کلامی هریس عزیز ممنون از توضیحات خوبتون واقعا آقای دکتر شیوه ی بیانشون عالیه و فکر کنم که هرکسی بتونه با آموزش های ایشون ارتباط برقرار کنه این آموزش خیلی هم عالیه و خداپسندانه، واقعا ضبط ویدیو سخت و وقت گیر هست واینکه شما رایگان اون رو در اختیار عموم قرار میدید از سخاوت شما هست حداقل دعای خیرکاربرانی که استفاده میکنند پشت سرتون هست خسته نباشید امیدوارم که همیشه سلامت باشید و کارهای پرانرژی بیشتری رو از شما شاهد باشیم

مبینی

با عرض سلام و خداقوت خدمت تیم فوق العاده فعال و عالی فرادرس و همچنین جناب آقای دکتر کلامی عزیز.سپاس بیکران از شما عزیزان بابت تهیه ی این آموزش عالی و کاربردی. تماشای این آموزش علاوه بر تقویت مهارت من در برنامه نویسی اعتماد به نفس و خلاقیتم در برنامه نویسی رو هم افزایش داد و انگیزه ی بینظیری به من تزریق کرد و باعث شد ترسم رو کنار بذارم و شروع به نوشتن برنامه و کد زدن بکنم و نتایج خیلی عالی، بخاطر شما و سایت عالی و آموزش هاتون گرفتم.

امین

با عرض سلام و خدا قوت خدمت آقای کلامی هریس و تیم خوب فرادرس ، ممنون بابت آموزشی که تهیه نمودید ، افرادی که تمایل به یادگیری برنامه نویسی هستند باید از زبان c شروع کنند و البته این آموزش می تواند انگیزه ی فراوانی برای شروع کردن به مخاطبین بدهد ، چون عده ای از ترس پیچیدگی وارد این حوزه نمی شوند در حالی که علاقمند آن هستند، آموزش های آقای کلامی هریس با زبان ساده و قابل درک تهیه می شود و از این بابت از ایشان تشکر می کنم. امیدوارم آموزش های شما به صورت کلاس های فیزیکی نیز برگزار شود، ممنون و موفق باشید

mohsen

سلام. بنده دو جزوه و یک کتاب آموزش زبان برنامه نویسی سی رو تموم کردم و در درس مبانی کامپیوتر و برنامه سازی دانشگاهمون که آموزش همین زبان C بود نمره کامل گرفتم ولی هرگز مهارت کافی در برنامه نویسی C رو به دست نیاوردم که یکی از دلایلش همین نداشتن دید صحیح از اجزای سازنده برنامه در C بود. خوشبختانه با مشاهده این فیلم تونستم به کتاب برگردم و این بار خیلی از جاهایی که قبلا متوجه نمیشدم رو به خوبی درک کردم. توصیه میکنم زبان C رو دانشجوهای تمام گرایش های برق حتما یاد بگیرن چون در کنترل و میکروکنترلر و مخابرات واقعا مفید هست.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی