اطلاعات دوره
آموزش الگوریتم زنبورها Bees Algorithm در متلب MATLAB
مسیر آموزشی

آموزش الگوریتم زنبورها Bees Algorithm در متلب MATLAB

329,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 329,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در فرادرس جامع الگوریتم زنبورها یا Bees Algorithm در متلب، یکی از نسخه های معروف از دسته الگوریتم های مبتنی بر زنبورهای عسل مورد بررسی قرار گرفته است، که به نام الگوریتم زنبورها (زنبوران) و یا Bees Algorithm (به اختصار BA) شناخته می شود.
دوره آموزش الگوریتم زنبورها Bees Algorithm در متلب MATLAB دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 1 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 329,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش الگوریتم زنبورها Bees Algorithm در متلب MATLAB را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سجاد

برای پایان نامم گرفتم فقط به عشق استاد، واقعا عالی هستش آموزشاشون.

محمدجواد

بهترین استاد هستند با بیان عالی توضیحات کامل و جامع

ابوالفضل

یک مقدار نکات گنگ داشت که من نمی دونستم قبلش باید یه دوره دیگه ای رو میدیدم به نظرم اگر اونو ببینید به نظرم خوب متوجه میشید.

ادریس

بسمه تعالی استاد فرهیخته و دانشمند جهان اسلام جناب آقای دکتر سید مصطفی کلامی هریس دامه افاضاته با سلام و احترام توضیحات و شیوه بیان دکتر کلامی مثل همیشه عالی بود. تسلط ایشان روی مباحث نظری و عملی هم کاملا مشهود است. از فرادرس نیز بابت این مطالب مهم و کاربردی تشکر می کنم. و من الله التوفیق

محمد

روش پیاده سازی و روش نوین آموزش بسیار عالی بودم. لطفا نرم افزار های تخصصی مهندسی صنایع را هم گسترش دهید. موفق باشید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی