اطلاعات دوره
آموزش کاربردی Entity Framework در سی شارپ C#‎
مسیر آموزشی

آموزش کاربردی Entity Framework در سی شارپ C#‎

619,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 619,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:7 نظر3.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:بهروز دیندار4.5
  • زمان:12 ساعت و 12 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

شرکت مایکروسافت از سال 2008 چارچوب محبوب و کاربردی Entity Framework را تولید کرد که این چارچوب یک ORM است و از سرویس های ADO.NET استفاده می کند. هنگامی که بخواهیم میان زبان برنامه نویسی شی گرای #C و پایگاه داده SQL Server که سیستمی رابطه ای و غیرشی گرا است، ارتباط برقرار کنیم از مفهوم Object Relational Mapping استفاده می کنیم. هدف استفاده از چارچوب Entity Framework این است که بتوان مشکلات و نقایص موجود در روش های قبل مانند: Ad-Hoc, Parametric و Stored Procedure که از کلاس های کتابخانه ADO.NET استفاده می کردند را به حداقل برسانیم.
دوره آموزش کاربردی Entity Framework در سی شارپ C#‎ دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 12 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط بهروز دیندار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 619,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کاربردی Entity Framework در سی شارپ C#‎ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایگاه داده سراسر اینترنت را در صفحه پایگاه داده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

پیمان

خیلی عالی بود

کامران

برای مشکلی که تو پروژه ام داشتم این آموزش رو گرفتم تا جلسه 8 که دیدم مشکلم حل شد. البته جزییات رو خیلی توضیح میدادند و یک مقدار آموزش قدیمی شده بود.

سجاد

خیلی وارد جزئیات شده، باید به صورت پروژه محور یه قسمت هایی ارائه بشه

محمد

آموزش خوب بود فقط مشکلی که داشت نسبت به فریم فرک جدید آموزش قدیمی تر بود.

امیر

با سلام این،آموزش یکی از بهترین اموزشهایی بوده که از فرادرس گرفتم. استاد مطالب رو خیلی با حوصله و بدون هیچ عجله ای که بعضا در بعضی از آموزش ها میبینیم تدریس میکنند. جا داره ازشون تشکر کنم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی