اطلاعات دوره
آموزش برنامه نویسی آردوینو Arduino با متلب MATLAB
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی آردوینو Arduino با متلب MATLAB

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اگر با نرم افزار آردوینو آشنایی داشته باشید، می دانیم که این برد کوچک اما قدرتمند به ما این امکان را می دهد تا برای راه اندازی طیف وسیعی از قطعات و سنسورهای الکترونیکی، برنامه نویسی های لازم را انجام دهیم. اما حال اگر شما بخواهید نتایج آزمایش های خود را به طور دقیق تحلیل کنید و یا در مقالات معتبر علمی به آن استناد کنید، نیازمند استفاده از استاندارهای شناخته شده ای هستید که یکی از نرم افزارهای معتبر، نرم افزار متلب (MATLAB) است که داده های خروجی آن قابل استناد خواهد بود. ما نیز سعی داریم بین محیط بیرونی و داده های کامپیوتری ارتباط برقرار کنیم که راه حل ما به شما استفاده از آردوینو با متلب است.
دوره آموزش برنامه نویسی آردوینو Arduino با متلب MATLAB دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ابوذر تمسکنی زاهدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی آردوینو Arduino با متلب MATLAB را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

صابر

با سلام اکثر قریب به اتفاق آموزش های شرکت فرادرس از کیفیت منحصر به فردی بر خودار هستند. هنوز این آموزش رو تهیه نکردم اما حتما این یکی هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

سعید

سلام تبریک و تشکر بابت زحمات ارزنده شما دوست گرامی بسیار کار جالب و به موقعی که به آموزش آردوینو آن هم از جنبه علمی تر پرداخته اید، اگر آموزش ها مهندسی تر بشود خیلی خوب است: مثلا شناسایی موتور dc حرکت در یک مسیر مستقیم یا انحنا مشخص بدون دسته کنترلی تعقیب دیوار رسیدن به نقطه مقصد(go to gol) تصحیح خطای ادومتری و ... سپاس

مجتبی

آموزش های قبلی تون فوق العاده بودن امیدوارم این آموزش هم یه آموزش جامع و کاربردی باشه.

سجاد

بی صبرانه منتظرش بودم. با تشکر از سایت فوق العادتون.

احسان

سلام تبریک به خاطر این ایده روشنگرانه، ارتباط نرم افزار متلب خیلی میتونه پروژه های عملی در زمینه سخت افزار رو ارتقا بده و به پروژه ها وجهه علمی می بخشه. 

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی